Fysiotherapie BussumAfspraak maken

Sportmassages uitgevoerd door een erkende fysiotherapeut

Om (sport)blessures te voorkomen of sneller en beter te laten herstellen.

Blessures voorkomen

Blessurepreventie door u te laten adviseren en regelmatig een professionele sportmassage te nemen.

Spieren herstel

Overbelasting is de grootste boosdoener. Laat uw spieren sneller, beter en op een gezonde manier herstellen.

Medical taping

Het Medical taping concept ondersteunt het lichaamseigen herstelmechanisme. Zonder beperking van de bewegingsvrijheid.

Maak kennis met een stevige sportmassage.

Een standaard sportmassage is een stevigere massage dan een ontspanningsmassage. Met een sportmassage richten wij ons puur op de (aangetaste) spieren. Hierdoor worden specifieke klachten als rugpijn, vastzittende schouders, nekklachten en knopen in je spieren op een effectieve wijze aangepakt.

Neem contact met ons op en maak een vrijblijvende afspraak!

Wij hebben twee locaties te Naarden.

Evert de Bruinstraat 31
1411 SX Naarden